HTML

facebook marketing

Hogyan használjuk a facebook oldalait marketing célokra?

Friss topikok

  • budbundy: Kedves Blogtulaj! Érdekelne a blogja. Szeretném átvenni öntől mivel úgy sem használja. Kérem írjo... (2013.10.26. 17:32) Érdekes Facebook tények

A Facebookot marketing eszköznek használni nagyszerű versenyelőny lehet – feltéve, hogy helyesen alkalmazzuk. Erre számos mód létezik, amivel a stratégia kellemes bevételt hozhat a weboldal tulajdonosának.

Mint minden termék esetében, a legfőbb értékesítési kritérium, ha a vásárlók tudnak a létezéséről, tudják, hogy miről van szó, és hogyan juthatnak hozzá. Egy terméknek a fogyasztói igényt is ki kell elégítenie, különben az értékesítés nem lesz sikeres. A következőkben bemutatunk néhány, a weboldal tulajdonosai számárára hasznos módszert, hogyan vonzzák magukhoz a vásárlókat a Facebookon keresztül.

Először is ott van a gerjesztett meghívás. A módszer nem éppen ajánlott, de működik: a vállalkozáshoz csatlakozott ismerőstől gyakran azonnal elvárják, hogy 10 további tagot hívjon meg a honlapra. Aztán annak a 10 embernek is meg kell hívnia másik 10-et, és így tovább. A honlap látogatottsága minden alkalommal tízszeresen nő, azáltal, hogy az emberek elfogadják ismerőseik meghívását. Viszont azon potenciális vevőket, akik nem kedvelik ezt a fajta „nyomulós” módszert, rendesen el lehet rettenteni. Figyelmeztetések egész sora terjedhet a vásárlók között, és a Facebook felhasználók blokkolni kezdik a honlapot. Az pedig igazán rossz hatással lenne az üzletre.

A meghívásnak az úgynevezett cselekvés utáni módszere lehetővé teszi a vásárlóknak a honlapunk megtekintését anélkül, hogy regisztrálniuk kellene. Ha egy vásárló befejezte a vásárlást, meg tudja hívni ismerőseit, családtagjait a kényszerű meghívás nyomása nélkül. A minél több vásárló elérésének ez valóban egy jobb módja lehet, mivel ösztönözve vannak más vásárlók meghívására, viszont nem lesznek megbüntetve, ha mégsem teszik meg. A napi meghívások lehetőségének határa körülbelül 10 fő. Ezzel az értékesítés igen olcsó eszközét kaphatjuk, mert a vásárlókat használja fel a marketinghez, ahelyett, hogy a vállalkozás tulajdonosa végezné azt. Ha jól bánnak ezzel az eszközzel, akkor a vevők továbbadják az információt barátaiknak, családjuknak, és ösztönzik őket, hogy nézzék meg a honlapot.

A vetélkedők és az ajándékok is nagyszerű módszereknek bizonyultak a vevők megszerzésére, így ezt a munkát is megspórolhatja a honlap tulajdonosa. Ha a meglévő ügyfelek megfelelő ösztönzést kapnak, még szívesebben ajánlják a terméket ismerőseiknek. Ahhoz, hogy a Facebookon keresztül még több vásárlót érhessünk el, a meglévő vevőink meggyőzhetők, hogy egy rövid ajánlással kereszthivatkozásokat helyezzenek el aláírásukhoz vagy profiljukhoz. Például, ha egy web shop üzemeltetője még több vásárlót próbál szerezni, és a terméke megfelelően homogén, versenyt rendezhet a vásárlói közt, amelynek célja, hogy ki tud a saját neve alatt a legtöbb új vásárlót a web áruházba vinni és vásárlásra bírni. Ily módon a honlapon követhető lenne, mennyi új vásárlót hoztak a meglévők egy hónap alatt, és ezen eredmények alapján díjaznák őket.

Címkék: marketing facebook felhasználó módszer

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr482264685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása