HTML

facebook marketing

Hogyan használjuk a facebook oldalait marketing célokra?

Friss topikok

  • budbundy: Kedves Blogtulaj! Érdekelne a blogja. Szeretném átvenni öntől mivel úgy sem használja. Kérem írjo... (2013.10.26. 17:32) Érdekes Facebook tények

Az eredetileg hallgatók számára tervezett közösségi hálózati felület gyorsan terjeszkedik az online üzleti negyed irányába. A Facebook a közelmúltban nyilvános, illetve igazság szerint vállalati használatra piacra dobott új szolgáltatásai a Facebook Beacon (Világítótorony), Társadalmi Hirdetések, Facebook Oldalak és a Facebook Insights. Mindegyiket üzleti szempontból tervezték kb. az alábbiak alapján.

# Beacon
– A Beacon lehetőséget biztosít a honlap tulajdonosok számára a saját honlapjukon történő felhasználói aktivitások beolvasztására közvetlenül a Facebook Hírfolyamba. Ha van egy vásárlója, aki Facebook felhasználó is akkor, amikor az ön honlapján keresztül vásárol terméket, az meg fog jelenni a személyes Hírfolyamában.

# Társadalmi Hirdetések
– Egy eszköz, amely a Beacon-t még inkább „szociális tevékenységként” közvetíti a Facebook fogyasztói hálózatán kívül. Hihetetlenül célzott a konstrukció, mely alakítható nem, elhelyezkedés, kor, vagy akár politikai beállítottság szerint.

# Facebook Oldalak – A vállalkozások a Facebook Oldalakat a kapcsolat egy új módjaként alakítják a potenciális rajongók és fogyasztók számára. Ez lehetővé teszi a kereskedelmi oldal számára, hogy fénykép felületet, fórumokat és még sok mást hozzon létre, ezáltal folyamatos kapcsolatot tartson fenn a szakma híveivel, akik lényegében Közösséget alkotva hoznak létre üzletet.

# Insights – Egy nyomkövető eszköz, amely támogatja a vállalkozást a meghatározott Facebook célközönség elérésének és penetrációjának mérésében. A Facebook Insights rendszerén belül található új online eszköz az üzleti oldal által generált interaktív riportot hoz létre azon vállalatok számára, amelyek az oldalt társadalmi és üzleti hálózatépítés céljából választották. A hatékony demográfiát célzó program lehetővé teszi, hogy a vállalkozások hirdetéseiket helyezzék a középpontba, és a szolgáltatásaikat felhasználók számára összekapcsolják társadalmi oldalakkal és üzleti hálózattal. Ezzel növelik forrásaikat és meglévő ügyfeleik elégedettségét. Ezen előny mellett a generált jelentéseknek köszönhetően a cég tudni fogja, mely szolgáltatásokat vették igénybe és kik látogatták az oldalt. Név nélkül, csupán demográfiai eloszlás szerint, mellyel az alkalmazás üzleti szempontból sokkal világosabban értelmezhető. Ez az alkalmazás együttműködik a Facebook Társadalmi Hirdetésekkel és a Facebook Oldalakkal, és ingyenesen használható.

További csodálatos előnye az Insights fejlesztésének, hogy lehetővé teszi a jelentés készítését a vállalkozás vírus marketingjéhez és annak terjedéséhez kapcsolódóan. E remek eszköz segítségével egy vállalat online marketing menedzserének lehetősége nyílik a cég hirdetéseinek sikerességét és hiányosságait elemezni, ezáltal egy jobb és még inkább alkalmazható hirdetési kampány létrehozásának lehetőségét teremti meg ezen az online piacon. Az Insights program hozzáadásával, a meglévő Facebook Oldal, a Társadalmi hirdetések hozzáillesztésével tökéletes, fejlesztésre irányuló javaslatokat nyújt és világossá teszi, mi a leghatékonyabb megoldás a honlap tulajdonosának. Ez az új integráció és a Facebook Oldalak minden bizonnyal már a kezdetektől előnyös lesz azon vállalkozások számára, akik úgy döntenek, hogy saját oldalt hoznak létre.

Ahogy a Facebook népszerűsége és ismertsége nő, számos blogger és online vállalat fogja mind inkább kritizálni és minél közelebbről figyelemmel kísérni a Facebook Insights eszközt. Sokan túl sokat is várnak ettől a hálózati eszköztől. Mások nem igazán vannak meggyőzve, amikor összehasonlítják a jelenlegi funkciókat a globális óriással, a Google-lel és más online holdingokkal. Van is némi félelem, hogy a növekedés már nem fenntartható most, hogy a Google belépett a közösségi hálózatba, és máris olyan domináns pozícióba került, amellyel meggátolja a Facebook növekedését és online kereső szolgáltató pozícióit. Ezt a tényt a Facebook alkalmazások és vállalati kutatások tekintetében mérhetővé kell tenni azon cégek számára, akik megfigyelési és részletes demográfiai adatok gyűjtése céljából kívánják az oldalt használni.

Címkék: marketing facebook eszköz insights

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr562264798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.