HTML

facebook marketing

Hogyan használjuk a facebook oldalait marketing célokra?

Friss topikok

  • budbundy: Kedves Blogtulaj! Érdekelne a blogja. Szeretném átvenni öntől mivel úgy sem használja. Kérem írjo... (2013.10.26. 17:32) Érdekes Facebook tények

Némely Facebook marketing titkok valóban képesek segítséget nyújtani a vállalkozás növekedéséhez. Érdemes megtanulni, hogyan értékesítheti termékeit és szolgáltatásait a Facebook-on, amely igaz elsőre egy kicsit zavaros lehet...

A YouTube, a Twitter és a Facebook között egy okos hálózat-marketinges nagy tábort építhet ki, és nagy bevételre is tehet szert. A hálózati marketing mindenekelőtt a kapcsolatépítésről szól. A fent említett három erős közösségi oldal megfelelő használatával egy értékesítő gyorsan tartós kapcsolatokat alapozhat meg és építhet ki hasonló gondolkodású emberekkel, akiknek végül bemutathat termékeket vagy szolgáltatásokat. Ebben a bejegyzésben egy MLM vállalkozás számára a Facebookon alkalmazható marketing technikák kerülnek ismertetésre.

A közösségi hálózatok, mint amilyen a Facebook is, a növekedés lehetőségét nyújtják. Bármely ilyen jellegű hálózaton a leginkább népszerűnek illetve vonzónak ítélt emberek adnak a legtöbbet (elsősorban információ útján) másoknak. A közösségi hálózati megközelítés megértéséhez ezt az elvet szem előtt kell tartani. Ha így tesz, minden bizonnyal vonzani fogja a minőségi követőket.

A Facebookon való értékesítéshez alapvetően a leginkább magával ragadó, egyedi és értékes felület kialakításával kell kezdenie. Természetesen a profiljának hitelesnek kell lennie. FB profilja NEM TRTALMAZHAT az üzletére való utalást! A legtöbb felhasználó ugyanis nem kifejezetten üzleti okokból kifolyólag van fenn. Szóval ne adja ki magát. Inkább említse meg egyéb érdeklődési köreit. Ez az, ami gyors reakciót fog kiváltani a hasonló gondolkodású „barátokból”. Ezt követően töltsön el napi 25-40 percet a célközönséget alkotó barátok hozzáadásával a Facebook felhasználói fiókjához.

Látogassa meg a FB CSOPORTOK-at a vállalkozása profiljának megfelelő célcsoportok felkutatása céljából, és csatlakozzon ezekhez a csoportokhoz. Például, ha egészségmegőrző termékek marketingjével foglalkozik, az ön célcsoportjában egyértelműen egészségtudatos egyéneknek kell lenniük.

Azt követően, hogy hasonló csoportok tagjává vált, szóljon hozzá érdemben a csoport párbeszédeihez: tegyen valódi megjegyzéseket, nyújtson valódi értékeket, kapcsolódjon be a beszélgetésekbe. Ha ezt minden nap elvégzi, biztos lehet benne, hogy kitűnik a csoportban.

Fokozatosan kezdjen barátokat felvenni. Kérelmek küldésével ezt gyakran megteheti, lehetőleg párosítsa személyes üzenettel, amely a következőképpen hangozhat: „Követtem a hozzászólásaid mert osztom a nézeteid. Úgy gondolom, a személyesebb gondolatok megbeszéléséhez ismerősöknek kellene lennünk.” Minél inkább kölcsönhatásba kerül a közösséggel és hozzájárul a közösséghez, a profilja annál feltűnőbb lesz. Emellett, ha az emberek szórakoztatónak, inspirálónak, érdekesnek találják Önt, akkor Ön fog kérelmeket kapni, egész egyszerűen mert vonzóvá vált! A cél 5-10 barát hozzáadása minden nap.

Ne gondolja, hogy Facebook-on való jelenléte máris profitot hoz. Üzleti lehetőségének felfedésével várjon legalább 30-45 napot. Időközben igyekezzen aktív résztvevője maradni közösségének, és továbbra is tegyen minőségi megjegyzéseket a csoportnak, amelyhez csatlakozott – legalább öt jól kiválasztott csoporthoz javasolt csatlakoznia. A legsikeresebb Facebook marketingesek azt is felfedezték, hogy ehhez a nagy forgalmú rajongói oldalakon közzétett megjegyzések is segítséget nyújtanak. Ebből a célból keressen jó néhány prémium rajongói oldalt, és tegyen rajtuk megjegyzéseket naponta legalább egyszer. Folytassa az értékek közvetítését, és fokozatosan vezetőként fognak önre tekinteni. Az is segít, ha ehhez saját vagy mások szakmai tartalmait is tudja kapcsolni.

Most már fokozatosan elkezdheti hirdetni termékét Facebook közösségének. Azonban semmiképpen NE SPAMMELJEN! És semmilyen módon ne erőltesse az emberekre, amit értékesíteni kíván! Alakítsa úgy, hogy az emberek azt érezzék önként kattintanak linkjére. Ugyanakkor adjon többet, mint amennyit elvesz csoportjától. Emellett továbbra is tűntesse fel magát véleményvezérként, és építse a csoporton belüli kapcsolatait.

Az ön által közvetített érték eredményeképpen és a felépített jó hírnévnek köszönhetően, számos tag fogja kedvezően tekinteni az ön MLM lehetőségét. Néhányuk még talán telefonos elérhetőségét is megadja, így telefonon folytathatja tovább az ajánlást. Akárhogy is, hatalmas listát építhet fel azokból az emberekből, akik számára értékesítheti lehetőségét, akár csak ezen a fórumon (Facebook), akár más stratégiákkal együtt.

Címkék: marketing facebook eszköz mlm eszközök felhasználó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr852264828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.