Napjainkban mindenki fent van a Facebook-on vagy ismer valakit, aki felhasználó a Facebook-on. Függetlenül attól, hogy milyen hasznos vagy haszontalan az életben, úgy tűnik a legtöbb internet felhasználóra hatással van. Lehetőséget nyújt az embereknek, hogy elérjék egymást, még ha évtizedekkel ezelőtt találkoztak is, vagy beszéltek egymással. Annak ellenére, hogy vannak, akik meggyanúsítják a Facebook-ot, egy internetes vállalkozás eszes tulajdonosa észre fogja venni az ezen a csatornán keresztül történő hirdetésben rejlő potenciált, és termékeit az oldalon keresztül igyekszik a köztudatba hozni.
A Facebook-on a termék személyes eladása lehetővé teszi a termékinformációkkal történő értékesítést az interneten. Megtehetik ezt azzal, hogy kizárólag termékeik és weblapjuk (amelyen a termékük megtalálható) bemutatására felhasználói fiókot hoznak létre. Ezt követően ismerősnek jelöléssel és hasonló módszerekkel akár az összes Facebook tagot is meghívhatják, hogy látogassák meg honlapjukat. Eztán kérhetik a Facebook tagokat, hogy ajánlják az ön weboldalát vagy hívják meg rá azon barátaikat, családjukat, akik még nem regisztráltak Facebook-on. Ez működhet úgy, hogy a személy csatlakozik a Facebook-hoz és az ottani linken keresztül lép fel a honlapra, vagy az érdeklődő személy közvetlenül a weblap tulajdonosától e-mailben kapja meg a linket, mely közvetlenül a webáruházba irányítja. Akárhonnan is nézzük, hatékony, mivel a hosszú távú kampány több vásárlót vonz a honlapra.
Másrészről a Facebook marketing eszközként is használható a termék eladására hivatott honlap látogatottságának növelése érdekében. Ez egyszerűen megoldható úgy, hogy kereszthivatkozást helyezünk el a Facebook valamely olyan oldalán termékleírással vagy képpel együtt, amelyet a potenciális vásárló olvashat vagy láthat. Ez lehet valamilyen reklámszöveg, csak ízlésesebb, figyelemfelkeltő módon kivitelezve annak érdekében, hogy a vásárló magától akarja meglátogatni az oldalt, és látni akarja a kérdéses terméket. Ha a keresztlink nem győzné meg a vevőket, egy jó grafikájú banner az oldal felső részén szintén segíthet átvezetni őket a honlapra.
A termékértékesítés terén a harmadik lehetőség a Facebook marketing módszerként történő felhasználására, ha a jelenlegi beállítások mellett ott helyben hoznak létre egy áruházat, és azon keresztül feladhatóvá teszik a megrendeléseket. Ez megkönnyítené az üzlet elérését azon vásárlók számára, akik ezt egyébként linken, bannereken és minden más egyébként használt hirdetési metódusokon keresztül próbálnák. Így azonnal a boltban lennének és vásárolnának.
Bármilyen módszert vagy módszereket választanak is a honlap üzemeltetői, biztosnak kell lenniük, hogy vásárlóik számára az eligazodás egyszerű. Úgyszintén meg kell, bizonyosodniuk, hogy kiválasztott módszereik igazodnak a honlap üzemeltetési módjához, különben problémát fognak okozni.
Címkék: marketing facebook üzleti eszközök vállalkozás
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://facebook-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr112264842
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.